“A-Zone” agentliyi influnser marketinqin incəliklərini açıqladı
İnflunser agentliyinin rəhbəri Aliyə Cəlil ilə müsahibə.
Məsləhətə hər zaman ehtiyac duyulub. İnsanlar tarix boyu hansısa qərar qəbul edərkən fikirlərinə önəm verdikləri şəxslərin rəyini öyrənməyə çalışıb. Mütəxəssislərin, tanınmış şəxslərin tövsiyyələri isə hər zaman dəyərli olub. Marketinqin inkişafı ilə məsləhət amili kommersiya sahəsində müxtəlif formalarda istifadə olunub. Son illərdə isə tövsiyyə anlayışı marketinqdə “influnser” (“influencer”) adıyla ayrıca bir qola, funksiyaya çevrilib.
Bəs, influnser kimdir? İnflunser marketinq necə işləyir?
Bu haqda “A-Zone” influnser agentliyinin direktoru Aliyə Cəlil ilə müsahibəni təqdim edirik:
“İfluenserlər istənilən sosial media platformasında (Instagram, TikTok, Youtube və s.) və ya şəxsi sayt – bloq yaradaraq onun üzərindən məzmun yaradan, paylaşan şəxslərdir Onlar daim aktivdir, izləyiciləri ilə mütəmadi fikir alış-verişi, müzakirələr edir və öz təcrübələrini bölüşür. Bunun nəticəsində influnserin paylaşdığı məzmuna uyğun, maraq dairəsi ətrafına yığışan kütlə formalaşır. İnfluenserlər bu kütlənin davranış və seçimlərinə təsir edən şəxslərdir deyə bilərik. İnflunserlər çox vaxt müəyyən dar bir mövzu (niş) üzrə ixtisaslaşırlar və bu sahədə həvəsli və bilikli olduqları üçün izləyiciləri tərəfindən etibarlı mənbələr hesab olunurlar. Bu cür nüfuzlu şəxslər brendlərlə əməkdaşlıq edərək iməhsul və ya xidmətləri tanıdır və markaların hədəf auditoriyalarına daha orqanik şəkildə çatmasına şərait yaradırlar.
İnflunser marketinqin getdikcə artan populyarlığını ən sadə formada, büdcələrlə ölçmək olar. Bu sahəyə dünyada xərclənən büdcələr haqda məlumat müvafiq mənbələrdə belədir: 2016-cı ildə 1-1.5 milyard, 2022-ci ildə 14-16 milyard, 2023-cü ildə 20-22 ABŞ dolları təşkil edib”.
- İnflunser marketinqin digər marketinq metodları ilə müqayisədə hansı fərqləri var? Xüsusən, ənənəvi marketinq formalarına nisbətdə hansı xüsusiyyətləri ilə önə çıxır?
- Ənənəvi reklam üsullarından fərqli olaraq, influnser marketinqdə məhsul və ya xidmət istehlak edilərək, sınanaraq (öz üzərində göstəriləcək) reklam edilir. Bəzən isə sadəcə influnserlər markanın siması seçilərək, həmin şəxsi sevən, inanan və rəğbət bəsləyən, seçim və fikirlərinə etibar edən izləyicilər tərəfdən maraq göstərilməklə nəticələnir.
Markalar influencerlərin statistik göstəricilərini analiz edib (cins, yaş, ölkə, şəhər və s. üzrə) məzmununa nəzər yetirərək artıq onu izləyən kütləni müəyyənləşdirib öz hədəf kütləsinə daha asan çata bilir.
Digər faktor isə etibardır. İzləyicilər təsir edənləri etibarlı mənbələr kimi görür və tövsiyələrini daha çox qiymətləndirirlər. Buna görə də, influnserlərin brendləri tövsiyə etməsi istehlakçıların satın alma qərarlarına müsbət təsir göstərir.
Markalar əgər doğru iş prinsipi qurbsa və məqsəd brendin sosial media səhifələrinin trafikinin artırılımasına fokuslanırsa (əməkdaşlıq detalları bunun üzərində qurulmalıdır) bu halda brendlərlə əməkdaşlıq edən influenserlərin məzmunun nəticəsində daha asan və sürətli yüksək traffik əldə olunur. Bu da, brendlərin onlayn fəaliyyətini, yadda daha çox qalmasını, marka imicini gücləndirir.
- İnflunserlərlə işləməyə yeni başlayan və ya indiyədək bu sahədə təcrübəsi olmayan şirkətlərə nə tövsiyyə edərdiniz?
- Şirkət influenser marketinqdən istifadə etmək istəyirsə, bir neçə nüansı dəqiləşdirməlidi. Özü, təqdim etmək istədiyi məhsul və ya xidmət, mesajını çatdırmaq istədiyi auditoriyanın xarakteristikasını dəqiləşdirməlidir. Ehtiyac varsa, bu yöndə araşdırmalar etməlidir. Yalnız bu bilgiləri dəqiqləşdirdikdən sonra influnserlərə olan tələblərini daha aydın qoya bilər. Kontent brifi verilir, onun əsasında doğru platforma seçimi edilir. Məsələn, “A-Zone” olaraq biz də müştərinin məqsəd və hədəf auditoriyasına ən uyğun influnserləri təklif edə bilərik. Həmçinin, yenə müştərinin tələblərinə uyğun olaraq da seçilmiş influnserlərin hazırlayacaqları məzmunun üslubunu, mahiyyətini formalaşdıra bilirik.
- İnflunser xidmətləri təklif edən şirkətlər Azərbaycan bazarında çox azdır. Bu tip agentliklər bir neçə ildir ki, yaranmağa başlayıb. Bu səəbəbdən, “A-Zone” influnser agentliyini oxucularımıza biraz ətraflı tanıda bilərsinizmi?
Biz, 2020-ci ildə yaranmış şirkətik. Agentiyimiz yalnız influnser marketinq ilə məşğuldur.
İnfluenserlərin biznes əlaqələrinin təşkili və icra olunması, layihələrin yazılması və idarə olunması, marka tərəfdən müəyyən olunmuş layihələrin icrası, influenser tədbirlərinin təşkili xidmətlərini həyata keçiririk.
İlk müştrərimiz Fransa markası olan “Babyliss” (Beybilis) idi. Daha sonra buraya “Trendyol”, “Rabitabank”, “Kapital Bank”, “Bravo market”, “VisitDubai”, “Baku City Circuit”, “Marriott” otellər qrupu, “İherb”, “Yandex Music”, “Umico”, “Loreal”, “Logitech”, “Liv BonaDea”, “Doctorhair”, “Dubai Shopping Festival” və s. nüfuzlu şirkət və markalar əlavə olunub. Bir neçə tender layihələrinin qalibi olmuşuq.
Fəxr etdiyimiz əsas layihələrdən biri “Şuşa ili” və “Heydər Əliyev il”i çərçivəsində Prezident Administrasiyasının Kommunikasiya Şöbəsi ilə həyata keçirdiyimiz layihələr olub. Dövlət dəstəyi ilə İngiltərədə “Digital Marketing World Forum Global”da influnserlərlə birlikdə iştirak etmişik.
İnfluencer marketinq sahəsində mən 2016-cı ildən fəaliyyət göstərirəm. Bu sahənin həm influnser, həm biznes tərəfində olduğum üçün düşünürəm buna görə şirkətimiz uğurlu alınıb. Bir biznesin uğurlu alınmasındakı səbəblərdən biri də, yanaşma formasıdır. Xüsusi ilə 3 tərəfli münasibətlərdən söhbət gedirsə.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
48 d. əvvəl
Azərbaycan Prezidenti Fransanın yeni səfirinin etimadnaməsini qəbul etdi
- 1 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
1 saat əvvəl
Sabahdan Xırdalan-Bakı E2 nömrəli ekspres marşrut xətti istifadəyə verilir
-
1 saat əvvəl
İnşaat materialları istehsalçısının gəliri artıb, amma mənfəəti azalıb
-
1 saat əvvəl
“AFB BANK” avadanlıqların satın alınması üzrə tender elan edib
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Uçotsuz sahibkarlara şərait yaradan bazar mülkiyyətçilərinə xəbərdarlıq
-
3 saat əvvəl
Aksiz və əlavə dəyər vergisi siyasətində dəyişikliklər ediləcək
Son Xəbərlər

10 000 manat kredit götür, aylıq cəmi 350 manat ödə

Azərbaycan və Çin mərkəzi banklarının sədrləri görüşüb

ABB səhmdarları 16%-ə yaxın dividend qazana bilərlər

Azərbaycan şirkəti Özbəkistanda konserv zavodu tikəcək
Ən çox oxunanlar

Bakı Fond Birjası ilk dəfə istiqrazların ticarətində “təmiz qiymət” prinsipini tətbiq edib

Oktyabrın 17-də gözlənilən hava şəraiti

Azərbaycanın xarici ticarətində mənfi vəziyyət

Qeyri-vergi gəlirləri 2025-də pikə çatdıqdan sonra aşağı düşəcək - Vergi gəlirləriı üzrə kəskin artım nəzərdə tutulur

Azərbaycanın 2026–2029-cu illər üzrə dövlət büdcəsi proqnozları: gəlirlər artacaq, xərclər yüksələcək

Azərbaycanın dövlət borcunda 2026-da yenidən artım gözlənilir
