Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

"Azərbaycan hotelləri "hər şey daxil" prinsipi ilə xidmət göstərməyə hazır deyil"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Azərbaycan hotelləri "hər şey daxil" prinsipi ilə xidmət göstərməyə hazır deyil"

"Azərbaycanda çimərlik turizmi kifayət qədər inkişaf etmədiyi üçün Azərbaycanda hotellər "hər şey daxil" ("all inclusive") prinsipi ilə xidmət göstərməyə hazır deyil".

Bunu Azərbaycan Turizm Bürosunun baş icraçı direktoru Florian Zenqstşmid deyib.

Onun sözlərinə görə, bu növ turpaketin hədəf auditoriyası əsasən yay mövsümündə çimərlik tətilinə üstünlük verən ailələrdir.

"Ölkədə çimərlik turizmi xüsusilə inkişaf etməyib. Məsələn, Türkiyədə bu xidmətin inkişafının səbəbi odur ki, bu ölkədə daha çox hotel və turist var. Azərbaycanda çimərlik turizminə gələn insanlar isə ya ev, ya da mənzil kirayələyirlər", - deyə F. Zenqstşmid qeyd edib.

 

Telegramda Marja.az səhifəsinə abunə olun

APA

16.12.2021 18:39
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Desktop_Manset_sag_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ