Azərbaycan şirkətinin məhsullarına Yaponiyada böyük maraq - FOTOLAR
"Azərbaycanda hazırlanan efir yağı bütün standartlarına cavab verir. Niyyətim Azərbaycanın bu məhsulunu Yaponiyaya idxal etməkdir".Sentyabrın 29-da Yaponiyanın Osaka şəhərində açılan “Cosme Osaka” beynəlxalq kosmetika məhsulları sərgisində Azərbaycanı ilk dəfə “AzRose” şirkəti təmsil edir.
Yaponiyanın üçüncü şəhəri sayılan Osakanın “İntex-Osaka” expo mərkəzində açılan sərgidə dünyanın müxtəlif ölkələrindən yüzlərlə şirkət iştirak edir. Koronavirus pandemiyasına baxmayaraq, builki sərgiyə minlərlə ziyarətçinin gələcəyi gözlənilir.
Qeyd edək ki, Azərbaycanda kənd təsərrüfatı sahəsinə investisiya yatıran Yaponiyanın “TET Internatıonal Development Co. Ltd.” şirkəti Zaqatalada fəaliyyət göstərən “AzRose” şirkəti ilə alqı-satqı barədə məxsusi müqavilə imzalayıb. Müqavilənin məqsədi “AzRose” şirkəti tərəfindən qızılgüldən istehsal edilən məhsulların Yaponiyada satışının təşkil edilməsidir. Azərbaycan şirkətinin məhsullarının Yaponiyada və ətraf ölkələrdə tanıdılması məqsədilə “TET Internatıonal Development Co., Ltd.” şirkəti Azərbaycan məhsullarını “Cosme Osaka” beynəlxalq sərgisində təqdim etmək barədə qərar qəbul edib. “Cosme Osaka” və “Cosme Tokyo” sərgiləri Yaponiyada iki ildən bir təşkil edilir və Asiya regionunda müxtəlif ölkələrin kosmetika üzrə məhsullarının nümayiş olunduğu ən böyük sərgilərdən biri hesab edilir.
Sərginin ilk günündə Azərbaycan şirkətinin stendi ziyarətçilərin böyük marağına səbəb olub. “AzRose” şirkətinin meydançasını həm istehsalçı, həm də alıcı şirkətlərin çoxsaylı nümayəndələri ziyarət ediblər. Bu işdə Yaponiya şirkətinin apardığı PR fəaliyyəti mühüm rol oynayıb.
“TET Internatıonal Development Co., Ltd.” şirkətinin prezidenti Taro Savada bildirib ki, “AzRose” şirkətinin böyük potensiala malik olan məhsullarını Yaponiyada təmsil etmək onun üçün böyük şərəfdir: “Bu məhsulları Yaponiya bazarına çıxarmaqda məqsədimiz şirkətin istehsal gücünü daha da artırmaq, Azərbaycanda yeni iş yerləri açmaqdır. Ümumiyyətlə Azərbaycanın orqanik məhsullarına Yaponiyada olan böyük maraq bizi bu istiqamətdə daha həvəslə çalışmağa ruhlandırır. Düşünürük ki, Azərbaycan rəhbərliyinin bu istiqamətdə yeritdiyi siyasət bizim fəaliyyətimizə daha əlverişli şərait yaradır”.
Azərbaycan məhsullarını böyük maraqla qarşılayan Yaponiyanın “Rose Terrase Co.Ltd.” şirkətinin prezidenti Haruyuki Takaki isə deyib ki, o, artıq 21 ildir Yaponiyada qızılgüldən alınan məhsulların satışı ilə məşğuldur: “İndiyədək qarışdırılmamış qızılgül yağını mən Bolqarıstandan idxal edirdim. Bu gün isə ilk dəfə Azərbaycan məhsulu ilə tanış oldum. Azərbaycan adı son illər Yaponiyada, demək olar ki, hamının dilindədir. Ölkənizin böyük potensiala malik gözəl bir yer olduğunu çoxları etiraf edir. Məni sərgiyə Yaponiyada tanınmış iş adamı Taro Savada dəvət edib. Burada həm Azərbaycanın böyük potensialı, həm də keyfiyyətli qızılgül məhsulları ilə tanış oldum. Sizdə hazırlanan efir yağı ISO-nun (Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı) bütün standartlarına cavab verir. Niyyətim Azərbaycanın bu məhsulunu Yaponiyaya idxal etməkdir. Bundan əlavə qarışdırılmamış qızılgül yağını Yaponiyada istehsal olunan ərzaq məhsullarında da istifadə etmək olar. Bu məhsulu böyük inamla restoranlara, şokolad və tort məhsulları istehsal edən fabriklərə təklif etmək mümkündür”.
“TET Internatıonal Development Co., Ltd.” və “AzRose” birgə şirkətinin meneceri xanım Atsuka Matsumoto isə bildirib ki, “Cosme Osaka” beynəlxalq sərgisində ilk dəfə Azərbaycan məhsulunu təqdim edirlər: “Meydançada quraşdırılan stenddə Dəməşq qızılgülündən alınan məhsulları sərgi iştirakçılarına təklif edərək, məhsulun yetişdirilməsi, emal texnologiyaları barədə ətraflı məlumatlar veririk. Bu işdə yapon dilində hazırladığımız bukletlərdən, xüsusi videoçarxdan, məhsul nümunələrindən istifadə edirik. Gördüyünüz kimi, Azərbaycan məhsulunun keyfiyyəti sərgi iştirakçıları tərəfindən böyük maraqla qarşılanır və yüksək qiymətləndirilir. Azərbaycanın gözəlliklərini, keyfiyyətli məhsullarını Yaponiyada tanıtmaq üçün mümkün olan bütün vasitələrdən istifadə edirik. İnanırıq ki, Azərbaycan məhsulu həm Yaponiya, həm də ətraf ölkələrin bazarlarında öz layiqli yerini tutacaq”.
© Azərtac
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 2 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 1 gün sonra
-
8 saat əvvəl
“Natura” meyvə şirəsi brendinin təşəbbüsü ilə Laçında ağacəkmə aksiyası keçirilib
-
9 saat əvvəl
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
-
15 saat əvvəl
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
-
15 saat əvvəl
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
- 15 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bank Zəfər Gününə özəl, daha aşağı faizlə kredit verir
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
Noyabrın 9-da gözlənilən hava şəraiti
Bakıda Zəfər muzeyinin açılışı olub
Ən çox oxunanlar
Paşinyan: İlk addımda qəbul etməliydik ki, Qarabağ Azərbaycanın tərkibində olmalıdır, bu, mənim səhvim idi
Azərbaycan Zəfər Gününü qeyd edir
Bank Naxçıvanda yeni konsepsiya ilə filial açıb
Mercedes-Benz EQS — səssiz və güclü performans
MÜSİAD strateji sahələrdə mövcud güzəştlərin tədricən dayandırılmasının, istehsal üçün ƏDV və enerji tariflərində davam etdirilməsinin tərəfdarıdır
“McDonald's Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarının iştirakı ilə teatr tamaşası təşki edib - FOTO
Hərbçilərə özəl Zəfər kampaniyası!


















.jpg)



