Hər kəsin xoşuna gəlməyə çalışmayın!
Belə bir məsəl var: “Gözəl səsinizi ancaq hamamın divarları eşidəcəksə, nəyə lazımdır o gözəl səs?!”
Şəxsi brendin qurulması istiqamətində görməli olduğumuz əsas işlərdən biri də hədəf kütlələrinin dəqiq müəyyən edilməsidir. Hədəf kütləsi dedikdə, şəxsi reputasiyanın qurulması zamanı qısamüddətli və uzunmüddətli məqsədlərə çatmaq üçün rasional və emosianal dəyərlərin kommunikasiya edildiyi kütlələr nəzərdə tutulur.
Hər kəsin xoşuna gəlməyə çalışmayın!
Şəxsi brendinqin qurulması üçün mesajlarınızı hər kəsə göndərməyə çalışmayın. Auditoriyaya ümumi yanaşdıqda resurslarınızı boşa sərf etmiş olacaqsınız və nəticələr gecikdikcə özgüvəniniz artmaq əvəzinə azalacaq. Bu da sizi kontent yaratmaqdan, paylaşmaqdan usandıracaq. Səbirli olun və təsir etmək istədiyiniz hədəf kütlələrini dəqiq müəyyən edin. Necə?
Şəxsi reputasiyanızı, şəxsi brendizini qurmaq üçün dəyərlərinizi kommunikasiya edəcəyiniz əsas 3 hədəf kütləsi var:
Əsas hədəf kütləsi:
-Kimlərin diqqətini cəlb etmək istəyirsiniz?
-Paylaşmaq istədiyin rasional dəyərlər kimlər üçün maraqlı olacaq və ya bundan kimlər faydalanacaq?
-Paylaşmaq istədiyiniz emosional dəyərlər kimlərə təsir edəcək?
Məqsədlərinizlə bağlı qərar verən kütlə:
-Qısamüddətli məqsədlərinizlə bağlı qərar verənlər kimlərdir?
-Uzunmüddətli məqsədlərinizlə bağlı qərar verənlər kimlərdir?
Məqsədlərinizlə bağlı qərar verən kütləyə təsir edən kütlə:
-Qərar verənlərin yaxınları, dostları.
-Qərar verənlərin iş yoldaşları, partnyorları.
Hədəf kütlənin dəyişməsi aşağıdakı 3 halda baş verə bilər:
Məqsədlər dəyişə bilər: bu zaman hədəf auditoriya yenidən nəzərdən keçirilməlidir.
Hədəf kütləsinin xüsusiyyətləri, yanaşmaları dəyişir: Həmin yanaşmalar öyrənilməli, strategiya ona uyğunlaşdırılmalıdır.
Hədəf kütlədəki insanlar tamamilə başqa qrup insanlarla əvəz oluna bilər: Bu halda yeni qrup başdan analiz edilib, öyrənilməlidir.
Yerli yanaşma:
Bizdə insanlar əsasən məqsədləri ilə bağlı qərar verən hədəf kütlələri ilə vaxt itirmədən real həyatda əlaqəyə keçməyə çalışırlar. Özlərinin və ya yaxınlarının mesajlarını hansısa ənənəvi vasitələrlə ötürüb, sonra gözləyirlər. Bəzən əllərinə keçən kommunikasiya kanallarından birbaşa əsas hədəf kütlələrinə səslənirlər. Məqsədə nail olan kimi və ya konfort zonaya çatan anda isə kölgəyə keçirlər. Bəli, belə qısa yollarla bəlkə də məqsədə tez çatmaq olar, bəs sonra?…
Müəllif: Anar Əsgərov, PR ekspert, "INPRESS PR Solutions" şirkətinin yaradıcısı və Baş direktoru
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 saat sonra
- 12 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
47 d. əvvəl
Qanunsuz qumar və mərc oyunlarının reklamına görə 5 influenser cərimələndi
- 59 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
İcra başçısının oğlu dövlət agentliyinin aparat rəhbəri təyin edilib
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Gələn il Azərbaycana elektrik mühərrikli avtobusların idxalı ƏDV-dən azad olacaq
-
15 saat əvvəl
Azərbaycana gətirilən 1 ədəddən artıq hər mobil telefona görə 100 manat vergi alınacaq
-
15 saat əvvəl
Azərbaycan idxal olunan kvadrisikllərə görə aksiz dərəcəsi tətbiq olunacaq
-
15 saat əvvəl
SOCAR-ın büdcəyə dividend ödənişləri üzrə proqnozu azaldılır
Son Xəbərlər
Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!
"Subaru Azərbaycan"a yeni direktor təyin edilib
Rivian 600 nəfəri işdən çıxaracaq
İcra başçısının oğlu dövlət agentliyinin aparat rəhbəri təyin edilib
Azərbaycana gətirilən 1 ədəddən artıq hər mobil telefona görə 100 manat vergi alınacaq
Ən çox oxunanlar
SOCAR-ın büdcəyə dividend ödənişləri üzrə proqnozu azaldılır
Növbəti il bir sıra məhsullar ƏDV-dən azad edilir
Evləri kirayə verənlərin gəlirlərindən 10% vergi tutulacaq
Alkoqollu içkilər üçün aksiz dərəcəsi artırılır
Bakı metrosuna dövlət büdcəsindən yardım kəskin artırılır
Media subyektləri üçün vergi güzəştinin müddəti 3 il uzadıla bilər
Gələn il də minimum maaş 400 manat olacaq
Azərbaycanda "Duty Free"yə satılan mallar vergidən azad edilə bilər














.jpg)






.jpg)


