
İnformasiyaların artım tempi ilə insanların bu informasiyalara inam dərəcəsi tərs mütənasibdir

Müasir dövrdə xidmətlərin, həyatımızı asanlaşdırmağa çalışan həllərin və yeni icadların sayı durmadan artır. Hər yer informasiya qışqırır, hər bir marka danışır, bəziləri hətta bağırır: “mən fərqli, mən müasir, mən keyfiyyətli, mən ucuz, mən ən yaxşı, mən ən birinci, mən ən çevik”…
Belə səs küylü informasiya axını dövründə heç danışmayanlar da var. Danışmayan yerli markalar haqqında növbəti yazılarımda… Hələlik onu deyim ki, bu tip yerli bizneslərin heç danışmamasının bir neçə maraqlı səbəbi var. Onlardan biri hər hansı bir qrupa bağlı olub, o kanal vasitəsi ilə biznesin təşkili və idarə olunmasıdır.
Qayıdaq mövzumuza. İnformasiyanın bolluğu, saxta xəbərlərin (“fake news”) doğru xəbərlərdən daha sürətlə yayıldığı dövrdə yerli markalar eşidilmək üçün nə etməlidirlər?
Auditoriya üçün dəyərli olun!
İnformasiyanın və rəqabətin artdığı dövrdə auditoriya üçün zaman çox önəmli amilə çevrilib. Xüsusilə də, bizim yerli auditoriyanın zamana qarşı fərqli və spesifik yanaşması və vərdişləri var. Onlar daim harasa tələsirlər. Evdən işə, işdən dostlarının yanına, oradan da yenə evə tələsirlər.
Bütün bu obyektlərin arasında onlar demək olar ki, yaşamırlar. Sadəcə tələsib bir obyektdən digərinə çatmağa çalışırlar. Hərəkət zamanı qarşılarına çıxan hər bir informasiyanın onları ləngitdiyini düşünür və bu səbəbdən məlumatlara etinasız yanaşırlar. Hətta həmin ərəfədə rastlarına çıxan yad insanları görmür, onlara təmas etməyə çəkinirlər.
Belə bir auditoriyaya düzgün formada səslənmək və onlara özünüz barədə danışmaq çox böyük məharət və ustalıq tələb edir. Bu səbəbdən markanızla bağlı danışarkən mesajlarınız onların zamanına dəyər, fayda qatmalıdır.
Həqiqətləri danışın!
Qayıdaq yenə texnoloji inkişaf, sosial şəbəkələr və hər kəsin danışa bilmə imkanlarının artmasına. Yəni, artıq sizin auditoriyanız da “danışır”. Məhz bu səbəbdən siz markanızla bağlı yalnız həqiqi olanları danışmalısınız.
Siz özünüz haqqında həqiqəti əks etdirməyən məlumatları danışmaqla markanız üçün böhran vəziyyəti yarada bilərsiniz. Mütləq auditoriyanızın içində həqiqətləri bilənlər var və əmin olun, bu haqda danışmağa həvəsli olanlar da tapılacaq. Həm də unutmayın ki, auditoriyanızın içində sizi diqqətlə dinləyən rəqibləriniz də var. Sizin üçün yeni böhran, onlar üçün əlavə bonus sayılır.
Özünüz danışın, öz dilinizdə danışın!
İnformasiyanın artım tempi ilə insanların bu informasiyalara inam dərəcəsi tərs mütənasibdir. Məlumatlar artdıqca mənbələr də qarışır. Artıq kimin düzgün kimin səhv danışması auditoriyalarda sual yaradır.
Tarixdə hər hansı informasiyanın yaradılması, ötürülməsi və yayılması belə asan olmamışdı. Yalan məlumatlar, saxta xəbərlər artdıqca auditoriyanın digər mesajlara da inamı azalır. Belə olan halda onlar daha etibarlı mənbələr axtarmağa başlayırlar.
Nəticə olaraq, sizin haqqınızda ən etibarlı mənbə siz ola bilərsiniz. Bu səbəbdən özünüzə aid kommunikasiya kanallarınızı daim inkişaf etdirin və auditoriyanızla sıx əlaqədə olun. Hər gün səhər yeməyini əks etdirən foto paylaşıb “sabahınız xeyir dostlar” postu ilə kifayətlənməyin. Dəyərli olun!
Öz kanallarınızın inkişafı sizə yeni xarici kanallar da qazandıracaq. Düzgün idarə edilən kanallar, yaxşı tərtib olunmuş faydalı və düzgün kontentlər medianın, influenserlərin və digər kanalların diqqətini çəkə və onları sizinlə davamlı əməkdaşlıq etməyə, sizin haqqınızdakı məlumatları paylaşmağa həvəsləndirə bilər. Bu qazanılmış media (“earned media”) auditoriyanızla sizin aranızda etibarlı körpü rolu oynayacaq.
Müəllif: Anar Əskərov, PR üzrə mütəxəssis
PR üzrə 10 ildən çox təcrübəsi olan Anar Əskərovun əsas fəaliyyət istiqaməti yeni media dünyasında müasir alətlərdən istifadə edərək müştərilərinə öz brendlərini qurmağa, qorumağa və mesajlarını auditoriyalarına düzgün şəkildə çatdırmağa yardım etməyə yönəlib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Azərbaycanla münasibətlərdə problemlər var, lakin hər şey öz yerini tapacaq"
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Avqustda dövlət qurumlarını hədəfləyən iki saxta domen bloklanıb
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
- 14 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır

“Qırmızıya qarış!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM

Tramp yaxın günlərdə Putinlə telefonla danışacaq

Mərkəzi Bank yeni rəqəmsal platformalar istifadəyə verdi

Xalq Bank və “UPT”dən yeni kampaniya

Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı - 5 şirkətin dövriyyəsi 50 milyard manatı aşıb
.jpg)
Azərbaycan Dəmir Yolları 20 faiz daha çox sərnişin daşıyıb

Bəzi yerlərdə leysan olacaq, çaylardan sel keçəcək - XƏBƏRDARLIQ

Azərbaycan və Asiya İnkişaf Bankı müzakirələr aparıb

Azərbaycan ada dövlətdə səfirlik təsis edəcək

Türkiyədə illik inflyasiya avqustda 33 faizə yaxın olub
