Milli Marketinq Forumunun ikinci günü uğurla yekunlaşdı!

“Bilik təcrübədə tamamlanır” şüarı ilə bu il IX dəfə keçirilən Milli Marketinq Forumu 29 iyun tarixində offline formatda uğurla yekunlaşıb.
“Facemark” və “Fil Agency” şirkətlərinin birgə təşkilatçılığı ilə həyata keçirilən forumun ikinci günü 3 panel və 17 spikerin iştirakı baş tutub.
Tədbir Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı Mahir Abbaszadənin açılış nitqi ilə başlayıb. Daha sonra Qaçqınların və Məcburi Köçkünlərin İşləri Üzrə Dövlət Komitəsinin sədrinin müşaviri Nəsimi Nərimanov, həmçinin forumun təsisçisi Rafiq Hunaltayın açılış nitqləri ilə davam edib.
Forum “Data və istehsalçı davranışı” ilə başlayıb. "Payriff" şirkətinin CEO-su Türkan Fərzəliyevanın moderatorluğu ilə baş tutan paneldə "AYES" şirkətinin direktoru Xəqani Səfərov, "Brandup" marketinq və dizayn agentliyinin təsisçisi Tamerlan İsmayılov və Azercell şirkətinin baş marketinq direktoru Mert Başar öz təcrübələrini paylaşaraq iştirakçılardan gələn sualları cavablandırıblar.
“Çevik marketinq strategiyaları” paneli PAŞA Kapital İnvestisiya şirkətinin marketinq rəhbəri Gülşən Cumayevanın moderatorluğu ilə keçirilib. "Coca-Cola" şirkətinin marketinq direktoru Emil Ələsgərov, "Marlab" şirkətinin təsisçisi Əli Bədəlov, "Synergy Partnership" şirkətinin təsisçisi, baş direktoru Rüfət Abbasov və TƏBİB-in ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya departamentinin rəhbəri Zamirə Ədilova spiker qismində çıxış edərək marketinq strategiyaları, data və istehsalçı davranışı, rəqəmsal marketinq alətləri haqqında müzakirələr aparıblar.
“Rəqəmsal marketinq” paneli "New Media" və "Adviad" şirkətlərinin təsisçisi və baş direktoru Rasim Davudovun moderatorluğu ilə keçirilib. Panelin spikerləri - "Digital Hero" şirkətinin təsisçisi Babaxan Məlikli, "Gocreative GDDA" şirkətinin Bakı və İstanbul ofislərinin direktoru İslam Rızabəyli və Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İnnovasiyalar Mərkəzinin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə baş mütəxəssisi Nofəl Əliyev rəqəmsal dünyanın ən son yeniliklərindən, rəqəmsal marketinq alətlərindən danışıblar.
Həmçinin "Endorphin" şirkətinin təsisçisi Orxan Kərimov, "Mirros" psixoloji mərkəzinin psixoloqu Xanım Həsənova və "Argus Growth Agency"nin təsisçisi Bora Alçı tədbir zamanı keynote spiker qismində çıxış ediblər.
Qeyd edək ki, tədbir 30 iyun tarixlərində “Baku Marriott Hotel Boulevard”da offline formatda davam edəcək.
Milli Marketinq Forumuna bilet əldə etmək və tədbirlə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün forumun rəsmi saytına (https://millimarketinqforumu.az/) keçid edə və sosial media hesablarımızı izləyə bilərsiniz.
Facebook: https://www.facebook.com/MilliMarketinqForumu
İnstaqram: https://www.instagram.com/milli_marketinq_forumu/
Linkedln: https://www.linkedin.com/company/milli-marketinq-forumu
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 20 saat sonra
-
23 d. əvvəl
Azərbaycan son 1 ildə valyuta ehtiyatlarını 11 %-ə yaxın artırıb
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 53 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Azerconnect Group” Qazaxıstan – Azərbaycan biznes forumunda iştirak edib
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
"Azərbaycan Banklar Assosiasiyası"nın nəzdində Şəriət Şurası yaradılır
-
1 saat əvvəl
Neft Fondunun 2025-ci ilin 9 ayı üzrə investisiya fəaliyyətinin yekunları
-
2 saat əvvəl
AccessBank-dan pulsuz debet kart: “myCard White” ilə hər alış-veriş daha sərfəli!
-
2 saat əvvəl
“Best Managed Companies Azerbaijan 2026” müsabiqəsi elan edildi
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan fondu bu il əlavə 38 tondan çox qızıl alıb, ehtiyatını 185 tona yaxınlaşdırıb
Son Xəbərlər

Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!

Azərbaycan son 1 ildə valyuta ehtiyatlarını 11 %-ə yaxın artırıb

Oktyabrın 24-də gözlənilən hava şəraiti

Sahibkarlar qeyri-yaşayış obyektlərinin sənədləşdirilməsi ilə bağlı yaradılan imkandan istifadə edə bilərlər
Ən çox oxunanlar

“Best Managed Companies Azerbaijan 2026” müsabiqəsi elan edildi

Azərbaycan fondu bu il əlavə 38 tondan çox qızıl alıb, ehtiyatını 185 tona yaxınlaşdırıb

"9 ayda hərraclarda 4 milyard 350,3 milyon dollar satmışıq"

Azərbaycan sənayesində inqilab – MDB regionunda qablaşdırmada nano texnologiya dövrü başlayır

Naxçıvanda sahibkarlara 363 mənşə sertifikatı verilib

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Azərbaycanda 5 bankın problemli kreditləri 75 milyon manatdan çoxdur
