Avtomobil sahiblərinin "AzParking" əzabı - XİDMƏT ƏLAQƏ NÖMRƏSİ TAPILMAYAN ŞİRKƏTƏ HƏVALƏ OLUNUB
Artıq Bakı, Gəncə və Sumqayıt şəhərlərində bir sıra zonalarda avtomobillərin parklanması qanuni ödənişlidir. Bu xidmətin idarə olunması "AzParking" MMC şirkətinə tapşırılıb. Şirkət tərəfindən "AzParking" mobil tətbiqi istifadəyə verilib.
Marja.az-ın məlumatına görə, avtomobil sahibləri "AzParking" şirkətilə əlaqə saxlamaq üçün telefon nömrələrini tapa bilmədiklərini söyləyirlər.
Həqiqətən "AzParking" şirkətinin İnternet səhifəsində, sosial media səhiflərində Şirkətin telefon nömrələri göstərilmir. Vətəndaşlar problem ilə qarşılaşan zaman Şirkət ilə əlaqə saxlayıb məlumat verə bilmirlər. Eyni zamanda, onlar problem yarandığı halda cərimə olunurlar.
"AzParking"in xidmətindən istifadə edən avtomobil sahiblərindən biri iddia edir ki, Bakıda Sabir bağı yaxınlığında parklanma xidmətindən istifadə və buna görə ödəniş edib. Vətəndaş bildirir ki, ödənişi həyata keçirdiyi halda onun ödəniş etmədiyi görünür və hər ötən gün üzrə 10 manat cərimələnir.
Qeyd edək ki, ötən dövrdə "AzParking" haqqında Marja.az saytında dəfələrlə xəbər yayımlanıb və bu xəbərlərə görə axtarış sistemlərində "Azparking"sözünü yazdıqda Marja.az-dakı xəbərlər ön səhifələrdə çıxır. Bu xəbərlər üzərindən saytımıza daxil olan axtarış edənlər Marja-nın telefon nömrələrini götürüb redaksiyamıza zəng vururlar. Bu zənglərin sayı-hesabı yoxdur. Onlar "AzParking"dən istifadə zamanı problemlə qarşılaşdıqlarını, Şirkətə məlumat vermək üçün telefon nömrəsini əldə edə bilmədiklərini söyləyirlər.
Araşdırmamız zamanı müəyyən etdik ki, "AzParking" mobil tətbiqinin "Profil" kateqoriyasının, "Dəstək" hissəsində "Zəng edin"də AYNA-nın 141 telefon nömrəsi göstərilib. Bu nömrəyə də zəng vurduqda uzun müddət gözələmək lazım gəlir. Biz 141 nömərəsilə əlaqə saxladıq - yalnız musqini və "Sizin zənginiz hazırda növbədə 5-cidir" məlumatını eşitdik. Vətəndaşların tez tapmaları üçün bu nömrəni proqramda gizli yerdə deyil, ön səhifədə yerləşdirmək olardı.
Maraqlıdır, xidmət "AzParking" şirkətinə tapşırıldığı halda nə üçün dəstək xidmətini dövlət qurumu olan AYNA göstərməlidir? Əgər "AzParking" MMC şirkəti parklanma xidmətini idarə edib haqq alırsa, operativ Dəstək xidmətini də özü göstərməlidir.
Hesab edirik ki, "AzParking" Şirkətinin güclü Zəng Mərkəzi yaradılmasına və sorğulara operativ cavab verilməlməsinə böyük ehtiyac var. Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) bu məsələyə təcili müdaxilə etməli, vətəndaşların əzab-əziyyətinə son qoyulmalıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
19 saat sonra
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
-
11 d. əvvəl
Azərbaycan və Türkiyə avtomobil nömrələrini qarşılıqlı tanıyacaq
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 17 d. əvvəl
- 21 d. əvvəl
-
35 d. əvvəl
Elon Musk-ın siyasi mövqeyi Tesla-ya baha başa gəldi: 1 milyondan çox avtomobil itkisi
- 44 d. əvvəl
-
45 d. əvvəl
Debet kartlarının sayı 16% artıb, kredit kartlarının sayı isə 7% azalıb
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Naxçıvanda “Cahan Şirkətlər Qrupu”nun 30 illiyi qeyd edilib - FOTOLAR
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
Azərbaycan və Türkiyə avtomobil nömrələrini qarşılıqlı tanıyacaq
Azərbaycan Rotterdam Konvensiyasına qoşuldu
Ölkədaxili nağdsız əməliyyatların həcmi 24% artıb
Oktyabrın 30-da gözlənilən hava şəraiti
İsrailin aviaşirkətinin Bakıya ilk reysi qarşılanıb
İki KOB klaster şirkətində 20-dən çox KOB birləşəcək
Amerikanın yükdaşıma nəhəngi 48 min nəfəri işdən çıxarıb
Microsoft-un OpenAI-dəki payı 27 faizə çatacaq
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Nvidia-dan Nokia-ya 1 milyard dollarlıq investisiya















.jpg)










.jpg)

