Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Ruslar əmanət qoyarkən bankın brendinə daha çox diqqət yetirirlər

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Ruslar əmanət qoyarkən bankın brendinə daha çox diqqət yetirirlər
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Moskva Birjasının "Finuslugi" platformasının keçirdiyi sorğuya əsasən, bankda əmanət qoyarkən ruslar daha çox faiz dərəcəsini deyil, maliyyə təşkilatının brendini rəhbər tuturlar.

"Əmanət qoymaq üçün bankı seçərkən müəyyən edən amillər maliyyə institutunun brend məlumatlılığı (bu cavabı respondentlərin 41%-i seçib), faiz dərəcəsi və uzaqdan açılma imkanı (bu cavabı respondentlərin 39%-i seçib) olub", - Marja "Finuslug"a istinadən xəbər verir.

Bununla yanaşı, respondentlərin əksəriyyəti (58%-i) artıq müştərisi olduqları banklarda əmanətlər açmağa üstünlük verirlər, çünki onların fikrincə, bu, əmanət qoymağın ən sürətli və əlverişli üsuludur.

28.06.2022 09:03

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Desktop_Manset_sag_5
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18