"Bakı-Qəbələ qatarı üçün gediş haqqı hələ müəyyən edilməyib"

Mayın 15-də açılışı olmuş Bakı-Qəbələ dəmir yolu xətti üçün gediş haqqının məbləği koronavirus (COVID-19) pandemiyası başa çatanda və qatarla sərnişin daşımalarına başlanılanda məlum olacaq.
Bunu “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) mətbuat katibi Natəvan Bayramova bildirib.
“Bildiyiniz ki, qatar pandemiya ilə əlaqədar hələlik sərnişinlərin istifadəsinə verilməyib. Çünki ölkədə regional və beynəlxalq sərnişindaşıma dayandırılıb. Odur ki, Bakı-Qəbələ qatarı üçün gediş haqqı hələ müəyyən edilməyib. Pandemiya bitəndən sonra bu barədə həm internet səhifəmizdə, həm də sosial şəbəkələrdə ictimaiyyətə məlumat verəcəyik", - o deyib.
Qeyd edək ki, Mayın 15-də açılışı olmuş Qəbələ Dəmir Yolu xəttinin tikintisinə 2018-ci ildə başlanılıb.
Onun uzunluğu ox üzrə 42,3 km, yan yollarla birlikdə isə 44,5 km-dir. Xətt çətin dağlıq relyefdə layihələndirildiyinə görə torpaq yatağı yüksək qazma (90m) və tökmələrdən (12m) keçir. Ümumilikdə layihə üzrə 122 ədəd (o cümlədən 7 körpü, 1 yolötürücü, 6 avtomobil alt keçidi, 2 heyvan keçidi və 106 suötürücü boru) suni mühəndisi qurğunun, Ağdaş dəmiryolu dayanacağı, Qəbələ dəmiryolu stansiyası, Qəbələ dartı yarımstansiyasının tikintisi və Hacıalı yarımstansiyasının təmiri işləri aparılıb.
Bakıdan Qəbələyə qədər dəmir yolu xətti 311 km, qatarın yolda olma müddəti 3 saat 20 dəqiqə təşkil edir. Burada İsveçrənin “Stadler Rail Group” şirkətinin istesalı olan dördvaqonlu ikimərtəbəli sürətli qatarından istifadə olunacaq. Qatar standart, biznes və birinci klass vaqonlardan ibarətdir. Vaqonlardakı yerlərin ümumi sayı 363-dür, bunlardan 293-ü standart, 61-i biness, 9-u isə birinci klass yerlərdir.
Yağış sularının kənarlaşdırılması və torpaq yatağının dayanıqlığını təmin etmək məqsədi ilə 16855 paqon metr beton qanov, 430 paqon metr drenaj xətti və 277 paqon metr olan istinad divarının tikintisi tamamlanıb. Dəmir yoluna paralel olaraq layihə üzrə 10kV-luq sərbəst yan qidalandırıcı elektirik verilişi xətti və kontakt şəbəkə quraşdırılıb. Həmçinin rabitə və işarəvermə işləri istismara hazır vəziyyətə gətirilib. Sürətli qatarın təhlükəsizliyini təmin etmək üçün dəmir yolunun təhkim zolağı boyunca 84 600 paqon metr metal hasar quraşdırılıb. Dəmir yolu istismara hazır vəziyyətdədir. Maksimum sürət saatda 135 km təşkil edir.
1500 MANAT KREDİT 49 MANAT ÖDƏNİŞLƏ!
Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 18 saat sonra
-
17 saat sonra
İnvestorlara illik 13% sabit gəlir təklifi - AFB Bank-da sərfəli fürsət
-
- 34 d. əvvəl
-
36 d. əvvəl
Azərbaycanın iri beton məmulatları istehsalçısı sement də istehsal edəcək
-
1 saat əvvəl
ABB-nin son maliyyə durumu: gəlirləri artıb, mənfəəti yüksəlib
-
2 saat əvvəl
Cəbrayılda həyata keçiriləcək iri layihə üzrə 2 müqavilə imzalanıb
-
2 saat əvvəl
Direktoru və ünvanı eyni olan 2 yeni şirkət - 27 MİLYON DOLLAR SƏRMAYƏ YATRILIB
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“AzInTelecom” “CIDC-2025” kibertəhlükəsizlik konfransında iştirak edib
-
3 saat əvvəl
Mərkəzi Bank “Greentek Group” şirkətini sərt şəkildə cəzalandırdı
-
3 saat əvvəl
"Koroğlu"nu "Dərnəgül" stansiyası ilə əlaqələndirən marşrutun avtobusları yenilənir
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

ABB-nin son maliyyə durumu: gəlirləri artıb, mənfəəti yüksəlib

Mərkəzi Bank “Greentek Group” şirkətini sərt şəkildə cəzalandırdı

Daha bir iri dövlət şirkəti istiqraz buraxılışına hazırlaşır

Azərbaycan iqtisadiyyatı 1,3 faiz artıb

Risklərinin azaldılması üçün 1–3 illik dövlət istiqrazlarının bir qismi 7–10 illik ilə əvəzləşdirilib

“Azərbaycan Sənaye Bankı”nın xalis mənfəəti və aktivləri artıb
