
"Müraciət edənləri bir çox hallarda məyus etməli oluruq, xidmət göstərə bilmirik"
Marcom şirkəti kontent işində bazar payını artırır
Azərbaycan və Gürcüstan bazarında marketinq və kommunikasiya xidmətləri göstərən Marcom şirkəti rəqəmsallaşan bazarda kontent payını artırır.
Şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyevin sözlərinə görə, bu gün bazarda demək olar ki, bütün rəqəmsal marketinq alətlərinin başında kontent durur:
“Bu gün bazarda fəaliyyət göstərən şirkətlərin çox hissəsi unikal və faydalı kontentin olmamasından əziyyət çəkirlər. Bu boşluq isə onlara rəqəmsal marketinq alətlərindən tam şəkildə faydalanmağa mane olur. Bundan istifadə edən bir çox fəaliyyəti tənzimlənməyən agentliklər və frilans fiziki şəxslər isə həmin şirkətləri risklər barədə əvvəlcədən məlumatlandırmırlar. Nəticə etibarı ilə müştəri rəqəmsal dünyada öz mövqeyini möhkəmləndirə bilmir və itkilərlə üzləşir. Bu kimi hallar bazarda fəaliyyət göstərən peşəkar marketinq şirkətlərinin və ümumilikdə sahənin imicinə kölgə salır.”
Ceyhun Fərzəliyev digər mənbələrdən götürülmüş təkrar kontentin mənfi nəticələri ilə bağlı məlumat verərək bildirib ki, bu sonradan iki qat zərərə gətirib çıxardacaq.
“Bizə google-da ön səhifələrə çıxmaq (SEO xidməti), google reklamları və s. rəqəmsal marketinq xidməti ilə bağlı müraciət edənləri bir çox hallarda məyus etməli oluruq. Biz müştərilərə izah etməyə çalışırıq ki, əgər Sizin saytınızda unikal və faydalı kontent yoxdursa, saytınız google-un bugünkü standartlarına uyğun dizayn olunub və proqramlaşdırılmayıbsa, biz Sizə bu xidmətləri göstərə bilmərik. Biz hər zaman bazarda mövcud olan kiçik və orta sahibkarları mümkün olan risklərdən qorumağa və onları maarifləndirməyə çalışırıq. Bu gün bazarda əsasən tibb, tikinti, turizm, kənd təsərrüfatı, qida, e-kommers sahələri üzrə kontent qıtlığı yaşanmaqdadır. Hal-hazırda biz artan tələbata əsasən bazarda kontent marketinq xidməti üzrə bazar payımızı artırmaqda davam edirik. Bu istiqamətdə həm insan kapitalına, həm də rəqəmsal marketinq alətlərinə yatırımlar edirik.”
Qeyd edək ki, Marcom şirkəti hal-hazırda bir çox sektorlarda satışın artırılması istiqamətində yeni marketinq xidməti üzərində çalışır. Şirkət, yeni xidmətini gələn ay ərzində bazar iştirakçılarına təqdim etməyi planlaşdırır.
Müştərilərin xəbərləri

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
FAB Şirkətlər Qrupu Orta Asiya bazarına böyük həcmli ixraca hazırlaşır
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
7 saat əvvəl
"FED-in müstəqilliyini itirməsi halında qızılın qiyməti 5000 dollara çata bilər"
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Mal-qaranın və keçi-qoyunların sayı ən aşağı həddə düşüb, ölkəyə ət idxalı 17,5 % artıb
- 7 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Qeyri-neft-qaz sektorun vergi daxilolmaları 690,4 milyon manat çox olub
-
8 saat əvvəl
"Rebuild Karabakh 2025"də sahibkarlar üçün ödənişsiz stend təklif olunur
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
Son Xəbərlər

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid


“Zamex”dən vətəndaş şikayətləri artıb

Azərbaycanda külək turbinləri istehsal oluna bilər - Türkiyə şirkətlərilə görüş keçirilib, Azərbaycana dəvət olunublar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

“Azərşin” ləğv oluna bilər

"Maybo" şirkətinin xalis mənfəəti kəskin artıb

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

AZCON-da yeni təyinat olub

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub

"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi

Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
