“Marcom” şirkəti bazarın rəqəmsal vəziyyətindən narahatdır
Azərbaycanda və Gürcüstanda marketinq və PR sahəsində fəaliyyət göstərən “Marcom” Marketinq və PR şirkəti yerli şirkətlərin rəqəmsal vəziyyətindən narahat olduğunu açıqlayıb.
Şirkətin rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssisi Tural Rüstəmlinin sözlərinə görə, hər ötən ay müxtəlif sektorlar üzrə fəaliyyət göstərən şirkətlərin rəqəmsal marketinq xidmətlərinə olan marağı artmaqda davam edir: “Bu, bir tərəfdən sevindirici hal olsa da, digər tərəfdən, iş prosesində ortaya çıxan xoşagəlməz faktlar səbəbi ilə bu sahəyə olan inamının azalmasına gətirib çıxarır”.
Tural Rüstəmli şirkətlərin bu sahədə maariflənməsi məsələsinə də münasibət bildirib. O, qeyd edib ki, “Marcom” şirkətinin əsas üstünlüyü məhz müştərilərin marketinqin bütün sahələri üzrə maarifləndirilməsindədir: “Biz müştərinin qarşılaşa biləcəyi bütün riskləri əvvəlcədən söyləyirik ki, onun real vəziyyətlə bağlı təsəvvürü yaransın. Müştərinin bu sahə üzrə kifayət qədər biliyinin olmaması, üstəlik, bizimlə əməkdaşlıqdan öncə digər qeyri-peşəkar şirkət və ya fərdlərin bu sahədə ona yaşatdığı problemlər bizim də işimizi çətinləşdirir.”
Şirkətlərin bu sahədə üzləşdiyi əsas problemlərə toxunan mütəxəssisin sözlərinə görə, rəqəmsal marketinq sahəsində şirkətlərin ən yaralı yeri veb-sayt üzrə özəl kontentin zəifliyi və veb-sayt işinin qeyri-peşəkarlar tərəfindən qurulmasıdır:
“Azərbaycanda fəaliyyət göstərən şirkətlərin çoxunun veb-saytı olsa da, həmin sayt google axtarış sisteminin standartlarına cavab vermir və google tərəfindən tam indekslənmir. Baxırsan ki, 10-15 ilin şirkətidir, ancaq sayt kontent baxımından zəifdir və ya proqramlaşdırılması zamanı ciddi boşluqlara yol verilib. Belə olan halda, hər hansı bir SEO optimallaşdırma və ya digər xidmətlərdən danışmaq, o cümlədən xidmətdən istifadə edərək sayta trafik gətirmək də çətin olur. Həmin qüsurların sonradan düzəldilməsi isə şirkətə əlavə vəsaitə başa gəldiyindən, şirkətlərin bir çoxu bu xərci çəkməyə həvəs göstərmir”.
Qeyd edək ki, “Marcom” Marketinq və PR şirkəti ( www.marcom.az ) google üzrə mövcud olan 20 sertifikatdan 14-nə malikdir. Şirkət öz əməkdaşlarının bu istiqamətdə daha da təkmilləşdirilməsi üzrə insan kapitalına yatırım etməkdə maraqlıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 2 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Tramp BBC-ni məhkəməyə verib, 10 milyard dollar təzminat tələb edir
-
1 saat əvvəl
Birmarket-in böyük lotereyasında ilk avtomobil qalibini tapdı
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Vergi Məcəlləsində yenilik: ƏDV qeydiyyatının ləğvi üçün limitlər artırılır
-
2 saat əvvəl
Baş nazirin sabiq 1-ci müavini Abbas Abbasov axtarışa verilib
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Mağazalar şəbəkəsinin Gəncə, Şəki və Beyləqanda filialı açılacaq
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Azərbaycanda Rəqəmsal Logistika Platforması yaradılır
Birmarket-in böyük lotereyasında ilk avtomobil qalibini tapdı
"Azərbaycan Dəmir Yolları"nda yeni təyinat olub
Ən çox oxunanlar
Baş nazirin sabiq 1-ci müavini Abbas Abbasov axtarışa verilib
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Mağazalar şəbəkəsinin Gəncə, Şəki və Beyləqanda filialı açılacaq
Bu il Azərbaycana 1 milyon ədəddən çox smartfon idxal edilib
Volkswagen 88 illik tarixində ilk dəfə zavodunu bağlayır
Şüşə fincanlarda təhlükəli metallar - “Sevinc Mall”dakı “Sinsay” mağazasından fincanlar götürüldü - ƏHALİYƏ ÇAĞIRIŞ EDİLDİ
Nərmin Əmrahova Bakcell-in lotereyasında “Zeekr 001” uddu
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib


















.jpg)

