Apamark 30-dan çox şirkətin rəsmi saytını analiz etdi
Daima müştərilərin rahatlığını əsas tutan Apamark şirkəti müxtəlif sahələr üzrə fəaliyyət göstərən 30-dan çox şirkətin rəsmi saytını ilkin Google SEO analiz etmişdir. İlkin Google SEO (Search Engine Optimization) analizin nəticəsi olaraq şirkətlərin rəsmi saytlarında bir çox ciddi boşluqlar aşkar olunmuşdur. Sözügedən boşluqlar bir çox şirkətlərdə marketinq və satış departamentində çalışanların işinə ciddi zərbə vurmaqda davam edir.
Meta Title, Meta Description, Keyword
Əksəriyyət saytlarda Meta Title, Meta Description, Keyword kimi SEO əhəmiyyətli axtarış motorları aşkar edilməmişdir. Meta Title (Başlıq) - bu istifadəçinin hansı bölmədə olduğunu göstərmək üçün saytın kod tərəfində yerləşdirilir. Meta Description açıqlama deməkdir və saytın hər bir səhifəsinin nə haqqında olduğunu göstərmək üçün yerləşdirilir. Axtarış sistemləri səhifə haqqında məlumatları başlıca olaraq bu veriləndən alır, nəticələrdə axtarana göstərərək ilkin məlumat vermiş olur. Keyword - SEO-da ən önəmli elementlərdən birincisidir. Saytın hər bir bölməsini yaratmazdan əvvəl həmin səhifənin hansı sözlərin axtarışında tapılmasını düşünüldüyünü analiz etmək lazımdır. Hər bir səhifənin özünün ayrıca açar sözləri olmalıdır.
Ziyarətçilərini Facebook-da izləyə bilmirlər
Araşdırmaların nəticələri göstərir ki, şirkət saytlarının böyük əksəriyyətində proqramlaşdırma zamanı facebook piksel kodu əlavə edilməmişdir. Facebook piksel kodu sayta daxil olan ziyarətçiləri facebook-da izləmək üçün istifadə olunur.
Saytlar axtarış sistemlərindən uzaq düşüblər
Saytlarında robots.txt və sitemap.xml fayllarının olmaması ucbatından bir çox şirkətlərin rəsmi internet səhifələri google, yandex, və digər kimi axtarış sistemlərinin indeksləməsindən uzaq düşüblər. Bu kod saytı axtarış sistemlərinin (ro)botlarıtərəfindən indeksləyir və saytın ibarət olduğu keçidləri, linkləri, mətnləri və saytın tərkibindəki digər məlumatları botlar tərəfindən axtarış sistemlərinin məlumat bazasına köçürür. Nəticədə internetdə axtarış edən istifadəçi axtarış zamanı saytla (əgər axtardığı məlumat saytda varsa) qarşılaşır.
Qeyd edək ki, sözügedən araşdırmaların nəticələri ilə bağlı hesabat rəsmi olaraq hər bir şirkətin müvafiq nümayəndəsinə göndərilmişdir. Satışının böyük hissəsini internetdən gələn müştərilər təşkil edən şirkətlər öz saytlarını daha dərindən SEO analizi olunması üçün Apamark şirkətinə müraciət edə və ya saytın SEO Analiz bölməsinə daxil ola bilərlər.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
TREVA Real Estate ölkədə ilk dəfə daşınmaz əmlak brokerləri üçün ixtisaslaşdırılmış tədbir keçirdi
-
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
ABB İnvest ilə gələcəyə investisiya: UNEC tələbələri üçün təcrübə və karyera fürsətləri!
-
1 gün əvvəl
Meyvə bağlarının aqrar sığortası dövrü başlayır – ŞƏRTLƏR, MƏBLƏĞLƏR
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
Son Xəbərlər
Oktyabrın 26-da gözlənilən hava şəraiti
TREVA Real Estate ölkədə ilk dəfə daşınmaz əmlak brokerləri üçün ixtisaslaşdırılmış tədbir keçirdi
Azərbaycan neftinin son qiyməti
AzVak-da yeni vakansiyalar
Bakcell-in meqa lotereyasında 3-cü avtomobil uduldu!
Meyvə bağlarının aqrar sığortası dövrü başlayır – ŞƏRTLƏR, MƏBLƏĞLƏR
Intel-in gəliri 3-cü rübdə artıb
ABŞ-ın sentyabr ayı inflyasiya rəqəmləri açıqlanıb
Metrologiya İnstitutunun rəhbərliyinə təyinat olub
Dolların bazar erətsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Dövlət Agentliyinə rəisi təyin edildi, ona “general-mayor” ali hərbi rütbəsi verildi
Bakıdaki ilk inklüziv “Kashalata” kafesi fəaliyyətini davam etdirir!
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA











.jpg)

.jpg)





.jpg)


