Sualları 100 % cavablandırdı, sertifikata layiq görüldü
4,5 milyonluq abunəçi ailəsinə xidmət göstərən Azercell sosial şəbəkələrdə də öz aktiv fəaliyyəti ilə seçilir.
Bildiyiniz kimi, Azərbaycanda ən populyar sosial şəbəkə olan Facebook-da Azercell-in rəsmi səhifəsi artıq 9 ildir fəaliyyət göstərir. Burada Azercell-in tətbiq etdiyi yeniliklər, tarif və kampaniyalar, keçirilən sosial layihələr və xidmətlər haqqında ən son xəbərləri almaq mümkündür. Azercell öz Facebook səhifəsində Müştəri Xidmətlərini də aktiv şəkildə davam etdirir. Bu xidmət vasitəsilə abunəçilər onları maraqlandıran suallara cavab tapır, problemlərini həll edir, müəyyən əməliyyatları reallaşdırırlar. Bundan əlavə şirkət sosial şəbəkə istifadəçiləri üçün maraqlı müsabiqələr, əyləncəli viktorinalar, aksiyalar da təşkil edir, qaliblərə müxtəlif hədiyyələr təqdim olunur.
Azercell-in sosial şəbəkədəki aktivliyi “Socialbakers” şirkəti tərəfindən yenidən dəyərləndirilib və şirkət “Socially devoted” sertifikatına layiq görülüb. “Socialbakers” şirkətinin apardığı araşdırma göstərib ki, 2016-cı ilin oktyabr-noyabr-dekabr aylarında Azercell şirkəti rəsmi Facebook səhifəsində istifadəçilərin verdiyi sualların 100 %-ni cavablandırıb. Azərbaycanda mobil operatorlar arasında yalnız Azercell bu uğura imza atıb. Şirkət eyni zamanda Twitter sosial şəbəkəsində də abunəçilərinin suallarını cavabsız qoymayıb və 79 % göstərici ilə yenə də digər mobil operatorları üstələyib.
Qeyd etmək istərdik ki, Azercell həm sosial şəbəkələrdə rəsmi səhifə, həm də onlayn rejimdə çalışan müştəri xidmətləri yaradan ilk mobil operatordur. Hələ 2012-ci ildə Facebook səhifəsində istifadəçilərin verdiyi sualların operativ şəkildə cavablandırılmasına görə Azercell ölkədə “Socially devoted” adına layiq görülmüş ilk mobil operator olub. Sertifikata layiq görülmək üçün səhifə istifadəçilərinin ildən-ilə artan müraciətlərinin cavablandırma səviyyəsi ölçülür. Yüksək istifadəçi sayı ilə bərabər Azercell həmçinin, səhifədəki abunəçilərin fəallığı və aktiv istifadəsi baxımından da dəfələrlə ilk yerləri qazanıb. Bu yeniliklərin tətbiqində məqsəd - abunəçilərlə daha sıx əlaqənin qurulması, onlara yeniliklər haqqında məlumatların çatdırılması, abunəçilərin zamanına qənaət edərək onlara xidmət göstərməkdir.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 saat sonra
- 15 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 25 d. əvvəl
-
13 saat əvvəl
İcra başçısının oğlu dövlət agentliyinin aparat rəhbəri təyin edilib
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Gələn il Azərbaycana elektrik mühərrikli avtobusların idxalı ƏDV-dən azad olacaq
-
14 saat əvvəl
Azərbaycana gətirilən 1 ədəddən artıq hər mobil telefona görə 100 manat vergi alınacaq
-
14 saat əvvəl
Azərbaycan idxal olunan kvadrisikllərə görə aksiz dərəcəsi tətbiq olunacaq
-
14 saat əvvəl
SOCAR-ın büdcəyə dividend ödənişləri üzrə proqnozu azaldılır
- 14 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!
Rivian 600 nəfəri işdən çıxaracaq
Azərbaycanın pambıq şirkəti bölünür
İcra başçısının oğlu dövlət agentliyinin aparat rəhbəri təyin edilib
SOCAR-ın büdcəyə dividend ödənişləri üzrə proqnozu azaldılır
Növbəti il bir sıra məhsullar ƏDV-dən azad edilir
Ən çox oxunanlar
Evləri kirayə verənlərin gəlirlərindən 10% vergi tutulacaq
Alkoqollu içkilər üçün aksiz dərəcəsi artırılır
Bakı metrosuna dövlət büdcəsindən yardım kəskin artırılır
Media subyektləri üçün vergi güzəştinin müddəti 3 il uzadıla bilər
Gələn il də minimum maaş 400 manat olacaq
Azərbaycanda "Duty Free"yə satılan mallar vergidən azad edilə bilər













.jpg)










.jpg)
