Biznes model necə yaradılır?
www.readit.az saytı sizi bir-birindən maraqlı kitab və mövzularla tanış etməyə davam edir. Bu dəfəki məqaləmizin mövzusu “Biznes modelinin yaradılması” haqqındadır. Mövzu ilə bağlı ən məhşur və praktik kitablardan biri olan Aleksandr Ostervalder və İv Piqneur tərəfindən yazılmış “Biznes model quruculuğu” kitabıdır.
45 ölkədən 470 “Business Model Canvas” istifadəçisi tərəfindən ortaq şəkildə hazırlanan bu kitab güclü strateji fikir və vasitələri istifadə etməklə, əyani, 4 rəngli bir dizayna sahibdir və bu onların şirkətinizə tətbiqini asanlaşdırır. Bu üsul qabaqcıl biznes nəzəriyyəçilərinin ideyalarına əsaslanan ən məşhur Biznes Modellerini izah edir və onları öz şirkətiniz üçün tədbiq etməyinizə imkan verir. Bu kitab sayəsində dəyişən biznes modellərini sistemli şəkildə necə anlamağı, yaratmağı və tətbiq etməyi öyrənəcəksiniz, yaxud da köhnə modelləri analiz edib yeniləyə biləcəksiniz. Şirkətiniz mövcud olduğu müddət ərzində müştərilərinizi, dağıtım kanallarınızı, biznes partnyorlarınızı, gəlir axınlarını, xərclərinizi və əsas dəyər yaradan təkliflərinizi daha yaxşı anlayacaqsınız.
Bu kitab sizə iş modellərinin təbiətini daha yaxşı anlamaqda kömək edəcək. O eyni zamanda, ənənəvi modelləri və onların dinamikasını, innovativ tərəflərini, modelinizi gərgin rəqabət mühitində necə qoruyub saxlayacağınızı və öz şirkətinizin biznes modelinin yenidən dizaynını necə idarə edəcəyinizi öyrədir.
Hər hansı bir biznes modeli şirkətin yaradılması, inkişaf etdirilməsi və müvəffəqiyyətinin əsas prinsiplərinin təyin edilməsindən ibarətdir. Bütün tərəflərin mövcud biznes modelini müzakirə etməsi və yenilərini tətbiq edə bilməsi üçün “biznes modeli”ni, onun əsas komponentlərini anlamaq lazımdır. Ancaq burada ən vacib məsələ “eyni dildə” danışmaq, yəni müzakirə edilən kateqoriyaların hər birinin dəyərini anlamaqdır. Biznes modeli şablonu bir biznes modelinin müəyyənləşdirilməsi, təqdimatı, analizi və istifadəsinin ən məşhur dilidir.
İstənilən şirkətin ilk elementi müştərilərdir. Müştərilərin ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq üçün onları ehtiyaclarına, davranış xüsusiyyətlərinə və ya digər xüsusiyyətlərə görə qruplara ayırmaq lazımdır. Şirkət belə bir qrupun yalnız birini və ya bir neçəsini əhatə edən bir biznes modeli hazırlaya bilər. Bir şirkət müştərilərin müəyyən bir hissəsini seçərək təmin etməli olduğu əsas ehtiyacları müəyyənləşdirə bilər.
Kitabda həmçinin, dəyər təklifi anlayışından da bəhs edilir. Dəyər təklifi müştərinin məhsulunuzu seçmə səbəbidir – yəni, məhsulu onlar üçün lazımlı hala gətirən xüsusiyyət və üstünlüklərdir. Əslində, bu müştərilərin pullarını xərclədikləri şeydir. Bu xüsusiyyətlər kəmiyyət və ya keyfiyyət xarakteri daşıya bilər. Kitabın müəllifləri həmin xüsusiyyətlərin bir neçəsindən bəhs edir.
Ümumilikdə götürdükdə qeyd etmək lazımdır ki, kitab Google, IBM və Erikson kimi dünyanın ən böyük şirkətləri tərəfindən tətbiq olunan orijinal bir biznes modeli analizi və inkişaf anlayışı təklif edir. Kitabı oxumaqla öz şirkətinizə və ya müəssisənizə uyğun biznes modelini necə formalaşdıracağınızı öyrənə bilərsiniz. Əgər sizin şirkət yeni reallığa adaptasiya olmaq istəyirsə, ancaq rəqiblərdən önə çıxaracaq strategiyası yoxdursa, “Biznes model quruculuğu” kitabını mütləq oxumalısınız. Qeyd olunan kitabın qısa məzmununu saytımızdan 4 dildə əldə etməklə oxuya bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 20 d. əvvəl
- 29 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
32 d. əvvəl
Dövlət Agentliyinə rəisi təyin edildi, ona “general-mayor” ali hərbi rütbəsi verildi
-
32 d. əvvəl
Strateji Obyektlərin Mühafizəsi Dövlət Agentliyinin rəisi dəyişdi - SƏRƏNCAMLAR
-
1 saat əvvəl
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
"Regional" BOKT-ın 16% gəlir təklif edən istiqrazlarını 54 investor əldə etdi
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Metrologiya İnstitutunun rəhbərliyinə təyinat olub
Dolların bazar erətsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Rusiya Mərkəzi Bankı inflyasiya proqnozu pisləşdirib
Rusiya Mərkəzi Bankı uçot dərəcəsini azaldıb
Naxçıvanda duz istehsalı dayandırılıb
Ən çox oxunanlar
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
Putin Əliyevə zəng etdi
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
Prezident Yardımlı üçün pul ayırdı - SƏRƏNCAM
"Az-Tex-Import" şirkəti 10 milyon manatlıq sifariş alıb
"Bu dəyişiklik vətəndaş üçün əlavə maliyyə yükü yaratmır" - İşsizlərin icbari tibbi sığorta haqqını özlərinin ödəyəcəyi barədə məsələyə aydınlıq gətirilib
Oktyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti












.jpg)










